اقتصاد

کریگ رایت ویدئویی را از کمد لخت تا طفره رفتن از پرداخت پست می‌کند

کریگ رایت ویدئویی را از کمد لخت تا طفره رفتن از پرداخت پست می‌کند

Bijie.com گزارش داد:

کریگ رایت ممکن است از سیستم حقوقی بریتانیا فرار کند و تعهدات پرداخت را نادیده بگیرد، اما هنوز نمی تواند تمایل خود را برای ارسال مطالب عجیب و غریب در اینترنت کنترل کند.

در ویدئوی جدیدی که در یوتیوب منتشر شده است، مردی که در مورد نوشتن یک کاغذ سفید بیت کوین دروغ گفته و به قربانیان خود مبالغ هنگفتی بدهکار است، در مورد “فلسفه حقوقی” به گروه کوچکی از دانشجویان دوره الکترونیک از گنجه صحبت می کند.

بیش از یک ساعت، رایت در مورد مسائل حقوقی غیرمرتبط با بیت کوین صحبت کرد و در پایان قول داد ویدیوهای بیشتری منتشر کند و گفت که در حال کار بر روی محتوای بیشتری برای “Kindle یا چیزی شبیه به آن” است

در اوایل سال جاری، بالاترین دادگاه کپی رایت جهان حکم داد که رایت هنگام نوشتن کاغذ سفید بیت کوین، از جمله ارائه شواهد دستکاری شده و ارتکاب شهادت دروغ در دادگاه برای حمایت از ادعاهای نادرست خود، دروغ گفته است.

علاوه بر این، در 4 ژوئیه، دادگاه عالی بریتانیا حکم انجماد جهانی به ارزش 1.9 میلیون دلار را علیه رایت صادر کرد که بار مالی بسیاری دیگر را اضافه کرد.

در این حکم، دادگاه خاطرنشان کرد که علیرغم تعهدات متعدد رایت برای پاسخگویی به دستورات دادگاه، محل اختفای او ناشناخته باقی مانده است. قاضی توضیح داد: “به نظر می رسد که رایت چند هفته پیش خانه سابق خود در ویمبلدون را ترک کرده است… اطلاعات بیشتری در مورد محل نگهداری او یا اینکه آیا او برای همیشه بریتانیا را ترک کرده است، به من ارائه نشده است.”

بیشتر بخوانید: کالوین آیر پس از اینکه دادگاه متوجه شد کریگ رایت ساتوشی نیست، X را ترک می‌کند

اخیراً، رایت در یک سند 600 صفحه ای ناامید کننده سعی در اعتراض به حکم صادر کرد. دادگاه در حال رسیدگی است و مکلف به قبول شکایت وی نیست. اتحاد ثبت اختراع آزاد رمزارز (COPA) که در دعوای حقوقی علیه رایت پیروز شد، “معتقد است که درخواست تجدیدنظر مبنای مناسبی ندارد”

خبری دارید؟ برای ما ایمیل یا ProtonMail ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر، ما را در X، Instagram، Bluesky و Google News دنبال کنید یا در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا